טוען...

pdf זיהוי והגדרת תופעה: הקניית מיומנות ראשונית בתהליך חקר (2013) נפוץ

על-ידי 2237 הורדות

הורדה (pdf, 216 KB)

zihoy_vehgdarat_tofah.pdf

ענת לשץ

מאמר הדן בחשיבות של מיומנות זיהוי והגדרת תופעה. הצעה למערך שיעורים להקניית מיומנות זו. מערך השיעורים הועבר לקבוצת תלמידים בכיתה י', ובעזרת כלי-מחקר איכותניים וכמותיים נבדק באיזה אופן מערך זה, מאפשר לתלמידים להתמודד עם מיומנויות הכרוכות בזיהוי תופעות ביולוגיות ובהגדרתן.

עלון 186,   להורדה כקובץ וורד