pdf זיהוי והגדרת תופעה: הקניית מיומנות ראשונית בתהליך חקר (2013) נפוץ
על-ידי אנונימי 2237 הורדות
הורדה (pdf, 216 KB)
zihoy_vehgdarat_tofah.pdf
ענת לשץ
מאמר הדן בחשיבות של מיומנות זיהוי והגדרת תופעה. הצעה למערך שיעורים להקניית מיומנות זו. מערך השיעורים הועבר לקבוצת תלמידים בכיתה י', ובעזרת כלי-מחקר איכותניים וכמותיים נבדק באיזה אופן מערך זה, מאפשר לתלמידים להתמודד עם מיומנויות הכרוכות בזיהוי תופעות ביולוגיות ובהגדרתן.
עלון 186, להורדה כקובץ וורד