טוען...

תיקייה גוף האדם בדגש הומאוסטאזיס - מבחנים ושאלות

מסמך العربية מבחן לדוגמה ליחידת המבוא בנושא גוף האדם נפוץ

שאלון מפמ"ר  (1 יחידת לימוד סמל שאלון 043103)

מבחן ובו שאלות רב בררה, ושני קטעי קריאה קצרים עם שאלות עליהם.

מבוא לביולוגיה של האדם, שאלות ומבחנים.

מסמך العربية לקט שאלות בנושא גוף האדם (2017) נפוץ

מורי ההשתלמות המחוזית בקה אל ג'רביה תשע"ז

הלקט כולל שאלות פתוחות ושאלות מסוג רב ברירה. השאלות מותאמות לתכנית הלימודים המעודכנת תשע"ה.

מסמך עיכול (חלק ב) נפוץ

טלי זינגר

מבחן ובו שאלות רב בררה ושאלות פתוחות על מערכות הגוף ומאפייני החיים, על הומיאוסטזיס ומרכיבי המזון. בנוסף לאלו - קטע קריאה קצר: "לפטין ומחלת המילניום"

מסמך עיכול (חלק א) נפוץ

טלי זינגר

מבחן ובו שאלות רב בררה, שאלות פתוחות ואנסין קצר מלווה בתוצאות כמותיות ושאלות, כולל שאלות על חקר.

מסמך נשימה ועיכול נפוץ

חדווה מונדשיין

מבחן בגוף האדם על מערכות הנשימה והעיכול.

מערכות נשימה, ביולוגיה של האדם, מבחנים, שאלות רב בררה, שאלות פתוחות, ושאלת ניתוח נתונים. 

מסמך נשימה והובלה נפוץ

טלי זינגר

מבחן ובו שאלות רב בררה, שאלות פתוחות, וניתוח קטע קריאה בנושא: כיצג מגיבות נשים שמנות ולא שמנות על משטר תרגילים גופניים.

טבלה.

מסמך נשימה (2) נפוץ

דפנה מנדלסון

מבחן בנושא מערכת הנשימה. שאלות פתוחות חלקן על סמך איורים.

מסמך נשימה (1) נפוץ

דפנה מנדלסון

מבחן בנושא מערכת הנשימה. שאלות פתוחות, שאלות רב בררה, וקטע קריאה קצר.

טבלה, גרף, ריאה מלאכותית.

מסמך מערכת ההגנה ומערכת העצבים (2011) נפוץ

צח לוזון

מבחן לכתה י'בנושאים מערכת ההגנה ומערכת העצבים. שאלות רב בררה ושאלות פתוחות.

מסמך מערכת הדם נפוץ

בוחן ובו שאלות רב בררה, קטע עם מילים להשלמה על ידי התלמיד ושאלה פתוחה.

מסמך מזון והומאוסטזיס נפוץ

מבחן ובו שאלות רב בררה בנושאים מזון והומאוסטזיס, שאלות נכון/לא נכון ותיקון ההגדים השגויים ושאלות פתוחות.

מסמך מגוון שאלות חזרה, מבוססות על קטעי קריאה קצרים (2018) נפוץ

אפרת הנדלסמן

שישה קטעים קצרים מלווים בשאלות במגוון נושאים. חלק מהנושאים מכילים שאלות עמ"ר.
- האבולוציה של הלקטאז -  לקטוז, לקטאז, גן, ייצור לקטאז, בקרת ביטוי גנים
- צבי ים באי הרון – הטלת ביצים בחול, הצפה כגורם משפיע על אחוזי בקיעת ביצים, השפעת האדם
- כוכב הים הקוצני באוסטרליה – אוכלוסיית האלמוגים, תרכובות חנקן ושגשוג פיטופלנקטון, השפעת פעילות האדם על מערכת אקולוגית, מארג מזון,
- הלבנת אלמוגים – השפעת האדם על הלבנת האלמוגים, גזי חממה, התמוססות CO2  ושינוי PH המים, ברירה מלאכותית
- זיהוי יחסי גומלין – פרפר כחליל הגליל ונמלים מן הסוג לבובית ; שמרי אפיה, פירות, צרעות.
- אוכלוסיית חלזונות בטאייואן – כיוון פיתול הקונכייה, נחשים (טורפי החלזונות), התאמות, גודל אוכלוסית החלזונות.
 אקולוגיה, ביולוגיה של האדם,  עומר
. ביולוגיה של האדם, אקולוגיה>מבחנים ושאלות, שילוב ערכים, מעורבות ורלבנטיות בהוראה, עומר) 

 

מסמך מבחן: אבות המזון והומיאוסטזיס (2014) נפוץ

צח לוזון

מבחן בנושא הומאוסטזיס ומבוא להזנה.

מבחן, ביולוגיה של האדם, כתה י, שאלות רב בררה.

מסמך מבחן מסכם בנושא מערכת ההובלה (2017) נפוץ

אסתר כהן
מבחן שמתאים לכיתה י' מב"ר.
המבחן כולל שאלות מסוגים שונים: נכון/לא נכון, שאלות רב בררה, שאלות פתוחות, השלמת קטע, השלמת איור.
ביולוגיה של האדם, מבחנים,