טוען...

תיקייה עלון 196 - 2018 - רפואה, הוראה וחקלאות מותאמות אישית

pdf 196 - הגיליון המלא נפוץ

גיליון זה מוקדש לנושא רפואה, הוראה וחקלאות מותאמות אישית

בהמשך - כל כתבה בנפרד.

pdf אימונותרפיה כנגד גידולים ממאירים (2018) נפוץ

עיבוד מאמר: גילת בריל

מאמר הסוקר את ההתקדמות בטיפול במחלות ממאירות באמצעות הפעלת מערכת החיסון כנגד תאי הגידול. המאמר מסביר על יחסי הגומלין המורכבים בין תאי הגידול למערכת החיסון של החולה ועל מגוון גישות ושיטות המנסות להפעיל את מערכת החיסון כדי לרסן ואפילו להרוג את הגידול הממאיר.

עלון המורים שמורת טבע 196, גוף האדם בדגש הומיאוסטאזיס – מערכות הגנה>מאמרים וכתבות, סרטן, עריכה חיסונית, נקודת ביקורת מולקולרית, מערכת החיסון, אימונותרפיה, תאי T, אנטיגן סרטני, נוגדנים , מבצע גיוס

pdf אמצעי חישה תרמיים בחקלאות מוכוונת (2018) נפוץ

עיבוד מאמר: גילת בריל

מאמר המתאר כיצד אפשר ליישם טכנולוגיות של איסוף מידע וניהול מידע על תנאי השטח השונים כדי להקטין השקעת משאבים בחקלאות ולצמצם פגיעה ביבול.

עלון המורים שמורת טבע 196, אקולוגיה > מאמרים וכתבות, חקלאות וסביבה, צילום תרמי, חקלאות מקיימת, חקלאות מותאמת אישית, הגדלת יבול חקלאי, צמצום השקיה, הבדלי טמפרטורות

 

pdf ההכנות לעידן המידע הגנטי ברפואה מותאמת אישית (2018) נפוץ

עיבוד מאמר: גילת בריל

תיאור התהליך הכרוך במעבר למערכת בריאות המבוססת על רפואה מותאמת אישית. התיאור מתייחס לרכיבים השונים של המערכת המורכבת המוקמת במדינות מפותחות, כולל ישראל, והאתגרים הארגוניים, האתיים והערכיים הכרוכים בו.

עלון המורים שמורת טבע 196, רפואה מותאמת אישית, ביואתיקה, הסכמה מדעת, מערכת בריאות לומדת

pdf חקלאות חכמה (2018) נפוץ

עיבוד מאמר: גילת בריל

מאמר דעה המתאר את המעבר למערכות חקלאיות המבוססות על מאגר נתונים ממוחשב והתאמת המשאבים למגוון תנאים בשדה. התיאור מתייחס לרכיבים השונים של המערכת המורכבת וההשלכות הארגוניות, הכלכליות והערכיות הכרוכות בו.

עלון המורים שמורת טבע 196, אקולוגיה> מאמרים וכתבות, חקלאות מקיימת, חקלאות מותאמת אישית, כלכלה חקלאית, הגדלת יבול חקלאי, חקלאות וסביבה, טכנולוגיות ניהול מידע

pdf מותר לפתוח ניידים: קישורים למאמרים וכתבות בנושאי רפואה מותאמת אישית וחקלאות חכמה (2018) נפוץ

  1. עלון המורים שמורת טבע 196, כתבות ומאמרים אקולוגיה, גוף האדם בדגש הומיאוסטזיס

pdf פטל: מיזם לפיתוח סביבת למידה והוראה מותאמת אישית (2018) נפוץ

עיבוד מאמר: גילת בריל

  1. תיאור העקרונות המנחים במיזם של המחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן למדע, שמטרתו פיתוח סביבת למידה ממוחשבת המעודדת למידה והוראה מותאמת אישית.

מילות מפתח: עלון המורים שמורת טבע 196, פטל, הוראה מותאמת אישית, למידה מותאמת אישית

pdf פסיכיאטריה מותאמת אישית (2018) נפוץ

עיבוד מאמר: גילת בריל

מאמר המתאר את הגישושים הראשונים ביישום הגישה של רפואה מותאמת אישית התחום הפסיכיאטריה. באמצעות המאמר נחשפים מורכבותן של מחלות פסיכיאטריות והאתגרים העצומים של הטיפול בהן.

עלון המורים שמורת טבע 196, מוטציות נוירולוגיות, מחלות פסיכיאטריות, פסיכיאטריה מותאמת אישית, לחשוב מחוץ לקופסה

pdf פרויקט תזונה אישית לחיזוי רמת סוכר בדם במצב טרום סוכרת (2018) נפוץ

עטי אנגלסמן, אורלי בן יעקוב

סיפורה האישי של מורה שהשתתפה במחקר על תזונה מותאמת אישית וסוכרת, הצלחתה למנוע הופעת סוכרת והפתעתה מהתזונה שהותאמה עבורה. כולל פעילות שחיברה המורה לתלמידים העוסקת בסוכרת ובתוצאות בדיקות דם אותנטיות.

עלון המורים שמורת טבע 196, גוף האדם בדגש הומיאוסטאזיס> דפי עבודה, מאמרים וכתבות, תזונה מותאמת אישית, תזונה, סוכרת, טרום-סוכרת, ריכוז סוכר בדם, הומיאוסטזיס, מתוק הוא טעם החיים אם רק יודעים, עמ"ר, עומר

 

pdf רפואה מותאמת אישית קשורה לתקווה - ראיון (2018) נפוץ

ראיון עם ד"ר ברטה סטרולוביצ'י, מנהלת המרכז הלאומי הישראלי לרפואה מותאמת אישית במכון ויצמן למדע.

בראיון מסבירה ד"ר סטרולוביצ'י מהם העקרונות של רפואה מותאמת אישית וההבדלים בינה לבין רפואה מסורתית. הראיון מציג את האתגרים העומדים בפני הטמעה של גישת הרפואה המותאמת אישית במחקר ובמערכות הבריאות, ואת התקווה הגדולה המתלווה לתהליך ההטמעה המורכב.  

עלון המורים שמורת טבע 196, רפואה מותאמת אישית, גנומיקה, פרוטאומיקה