• עבור לתפריט ראשי
  • עבור לרישום
  • עבור להודעות
  • עבור לתוכן עיוני
  • עבור לתוכן מעשי
  • עבור למבוא לביולוגיה
  • עבור לבחינות בגרות ומתכונת
  • עבור לפעילויות המרכז
  • עבור לאודות
  • עבור לצור קשר

איקון מכון ויצמן למדעאייקון מינהלת מל"מאייקון משרד החינוך המזכירות הפדגוגית אגף א' למדעים

להצהרת נגישות לחצו כאן 

  • כניסת מורים
  • רישום

איקון מכון ויצמן למדע

מרכז מורים ארצי במקצוע הביולוגיה ובמקצוע מדעי הסביבה
  • דף הבית
  • תוכן עיוני
    • נושאי ליבה
      • גוף האדם בדגש הומאוסטאזיס
      • אקולוגיה
      • התא - מבנה ופעילות
    • נושאי העמקה
      • בקרה על ביטוי גנים והנדסה גנטית
      • פיזיולוגיה השוואתית בהיבט התפתחותי: מחד תאים ליונקים
      • חיידקים ונגיפים בגוף האדם
    • חומרים מתכנית הלימודים עד תשע"ד
      • מערכות הובלה, נשימה, הפרשה והגנה
      • תקשורת ויסות ותיאום
      • הזנה בצמחים בעלי חיים ובאדם
      • תורשה
      • רבייה
      • מזרע לזרע
      • אבולוציה
      • התנהגות בעלי חיים
  • תוכן מעשי
    • מעבדה
      • על העבודה וההוראה במעבדה
      • מעבדות 5 י"ל מעובדות עם תוצאות לניתוח
      • מעבדות יבשות
      • בחינות בגרות במעבדה - 5 י"ל
      • בחינות בגרות במעבדה - 3 י"ל
      • הוראות עבודה לפי נושאים
    • ביוחקר
      • הסיור האקולוגי בביוחקר
      • המדריך למורה
      • נהלים, הנחיות וכלים
      • חומרי עזר להוראה
      • מאגר משאבי חקר
      • ביוחקר ברשת.
    • ביודע (עד תשע"ו)
      • נהלים והנחיות
      • מאמרים מעובדים
      • גיליונות הערכה
  • מבוא לביולוגיה
    • למתמחים
      • מיקרואורגניזמים בדגש מחקרים פורצי דרך
      • אבולוציה כאן ועכשיו
      • התנהגות בעלי חיים
      • התפתחות רבייה והגנה בצמחים
      • צמח - מה הוא יודע?
    • לשאינם מתמחים
      • מבוא לביולוגיה של האדם
  • בגרויות ומתכונות
    • בחינות לתכנית המותאמת תשע"ה
      • 043211 - הבחינה המלאה (בשנים תשע"ד-תשע"ו)
      • 043381 הבחינה העיונית המלאה (החל מתשע"ו)
      • 043381 - נושאי ליבה
      • 043381 - ניתוח קטע מחקרי
      • 043381 - נושאי העמקה
      • 043387 - בחינות מתוקשבות
      • בחינה במעבדה 5 י"ל
      • חוברות בחינות הבגרות בביולוגיה
      • 043381 - הבחינה העיונית המלאה בשפות שונות
      • 43182 - מבוא לביולוגיה
    • בחינות לתכנית עד תשע"ד
      • ניתוח מחקר מדעי – 5 י"ל
      • נושאי בחירה – 5 י"ל
      • עיוני – 3 י"ל
      • מעבדה - 3 י"ל
      • נושאי ליבה - 5 י"ל 043001
      • עיוני 1 י"ל למסלול הטכנולוגי (שאלון 103)
  • מפעילויות המרכז
    • כנסים והשתלמויות
      • השתלמויות מרכז המורים תשע"ט
      • השתלמויות והכשרות נוספות
      • חומרים מהשתלמויות מרכז המורים
      • תמונות מכנסים
        • תמונות מהשתלמות קיץ 2019
        • תמונות מהשתלמות קיץ 2018
        • תמונות מהשתלמות קיץ 2017
        • תמונות מהשתלמות קיץ 2016
        • תמונות מהשתלמות קיץ 2015
        • תמונות מהשתלמות קיץ 2014
    • הפקות המרכז
    • עלון המורים לביולוגיה ולמדעי הסביבה
    • חדשות מהמרכז הארצי
  • משרות
    • הוספת משרה חדשה
  • אודות
  • צור קשר
אתר מרכז הארצי למורים לביולגיה
  • דף הבית
  • תוכן עיוני
    • נושאי ליבה
      • גוף האדם בדגש הומאוסטאזיס
      • אקולוגיה
      • התא - מבנה ופעילות
    • נושאי העמקה
      • בקרה על ביטוי גנים והנדסה גנטית
      • פיזיולוגיה השוואתית בהיבט התפתחותי: מחד תאים ליונקים
      • חיידקים ונגיפים בגוף האדם
    • חומרים מתכנית הלימודים עד תשע"ד
      • מערכות הובלה, נשימה, הפרשה והגנה
      • תקשורת ויסות ותיאום
      • הזנה בצמחים בעלי חיים ובאדם
      • תורשה
      • רבייה
      • מזרע לזרע
      • אבולוציה
      • התנהגות בעלי חיים
  • תוכן מעשי
    • מעבדה
      • על העבודה וההוראה במעבדה
      • מעבדות 5 י"ל מעובדות עם תוצאות לניתוח
      • מעבדות יבשות
      • בחינות בגרות במעבדה - 5 י"ל
      • בחינות בגרות במעבדה - 3 י"ל
      • הוראות עבודה לפי נושאים
    • ביוחקר
      • הסיור האקולוגי בביוחקר
      • המדריך למורה
      • נהלים, הנחיות וכלים
      • חומרי עזר להוראה
      • מאגר משאבי חקר
      • ביוחקר ברשת.
    • ביודע (עד תשע"ו)
      • נהלים והנחיות
      • מאמרים מעובדים
      • גיליונות הערכה
  • מבוא לביולוגיה
    • למתמחים
      • מיקרואורגניזמים בדגש מחקרים פורצי דרך
      • אבולוציה כאן ועכשיו
      • התנהגות בעלי חיים
      • התפתחות רבייה והגנה בצמחים
      • צמח - מה הוא יודע?
    • לשאינם מתמחים
      • מבוא לביולוגיה של האדם
  • בגרויות ומתכונות
    • בחינות לתכנית המותאמת תשע"ה
      • 043211 - הבחינה המלאה (בשנים תשע"ד-תשע"ו)
      • 043381 הבחינה העיונית המלאה (החל מתשע"ו)
      • 043381 - נושאי ליבה
      • 043381 - ניתוח קטע מחקרי
      • 043381 - נושאי העמקה
      • 043387 - בחינות מתוקשבות
      • בחינה במעבדה 5 י"ל
      • חוברות בחינות הבגרות בביולוגיה
      • 043381 - הבחינה העיונית המלאה בשפות שונות
      • 43182 - מבוא לביולוגיה
    • בחינות לתכנית עד תשע"ד
      • ניתוח מחקר מדעי – 5 י"ל
      • נושאי בחירה – 5 י"ל
      • עיוני – 3 י"ל
      • מעבדה - 3 י"ל
      • נושאי ליבה - 5 י"ל 043001
      • עיוני 1 י"ל למסלול הטכנולוגי (שאלון 103)
  • מפעילויות המרכז
    • כנסים והשתלמויות
      • השתלמויות מרכז המורים תשע"ט
      • השתלמויות והכשרות נוספות
      • חומרים מהשתלמויות מרכז המורים
      • תמונות מכנסים
        • תמונות מהשתלמות קיץ 2019
        • תמונות מהשתלמות קיץ 2018
        • תמונות מהשתלמות קיץ 2017
        • תמונות מהשתלמות קיץ 2016
        • תמונות מהשתלמות קיץ 2015
        • תמונות מהשתלמות קיץ 2014
    • הפקות המרכז
    • עלון המורים לביולוגיה ולמדעי הסביבה
    • חדשות מהמרכז הארצי
  • משרות
    • הוספת משרה חדשה
  • אודות
  • צור קשר
  • אתם כאן:  
  • עמוד הבית
  • חיפוש בפורטל

סך הכול: 106 תוצאות נמצאו.

חיפוש עבור:

עמוד 1 מתוך 6

1. תש"ף חוברת בחינות הבגרות בביולוגיה (2020)
חוברת המכילה את בחינות הבגרות העיוניות לשנת תש"ף, 2020, כולל שאלונים, מחוונים, תשובות לדוגמה וניתוחן. נושא ניתוח המחקר המדעי:מערכת החיסון, שומנים ומה שביניהם בגרות תש"ף, תשובונים בגרויות ומתכונות>חוברות ...
2. בין הכחשה להבנה (2022)
מה מאפיין את התופעה של הכחשת ראיות מדעיות? באילו שיטות נוקטים מכחישי מדע וכיצד מדענים ואנשי הוראת המדעים יכולים להתנהל מולם? המאמר מתאר את כל אלה בהקשר של הכחשת התופעה של שינוי האקלים והתעצמותה בארצות ...
3. 201 - הגיליון המלא (2022)
גיליון זה מוקדש לנושא מדע ואמון הציבור בהמשך - כל כתבה בנפרד.
4. תשפ"א חוברת בחינות הבגרות בביולוגיה (2021)
חוברת המכילה את בחינות הבגרות העיוניות לשנת תשפ"א, 2021, כולל שאלונים, מחוונים, תשובות לדוגמה וניתוחן. נושא הקטע המחקרי:אקולוגיה: השפעות של ייעור באזורים צחיחים למחצה על האקלים בגרות תשפ"א, תשובונים ...
5. תשע"ט חוברת בחינות הבגרות בביולוגיה (2019)
חוברת בחינות הבגרות העיוניות ובחינות בגרות המעבדה של שנת תשע"ט, כולל דגם תשובות. החוברת כוללת גם דוגמאות לתשובות תלמידים לשאלון העיוני וניתוח שלהן. נושא הקטע המחקרי:הצדפה הכחולה – מקור השראה מן הטבע ...
6. WhatsApp כתופעה והזדמנות. מיזם B-ONLINE
דבי סומך, יפה בלום  online-B הוא מיזם חדשני ופורץ דרך הכולל סיוע ללמידה חברתית מרחוק לתלמידי מגמת ביולוגיה לקראת הבגרות . במסגרת המיזם שני ערוצים: "תרגולון" – תלמידים מקבלים קישור לטלפון החכם שלהם, שם ...
7. WhatsApp כתופעה והזדמנות. מיזם B-ONLINE ׁ(2019)
דבי סומך, יפה בלום  online-B הוא מיזם חדשני ופורץ דרך הכולל סיוע ללמידה חברתית מרחוק לתלמידי מגמת ביולוגיה לקראת הבגרות . במסגרת המיזם שני ערוצים: "תרגולון" – תלמידים מקבלים קישור לטלפון החכם שלהם, שם ...
8. חדר בריחה בעזרת כלים מתוקשבים בנושא מערכת ההובלה (2019)
אסתר כהן, במסגרת סדנאות ממורה למורה כנס מורי ביולוגיה 2019 במסגרת ההערכה החלופית, תלמידות כיתה י' יצרו חדר בריחה. החדר מורכב מתחנות בהן חידות המשלבות כלים דיגיטלים כמו KAHOOT ,אחד נגד מאה, שמור על המיליון, ...
9. חדר בריחה בעזרת כלים מתוקשבים בנושא מערכת ההובלה (2019)
אסתר כהן, במסגרת סדנאות ממורה למורה כנס מורי ביולוגיה 2019 במסגרת ההערכה החלופית, תלמידות כיתה י' יצרו חדר בריחה. החדר מורכב מתחנות בהן חידות המשלבות כלים דיגיטלים כמו KAHOOT ,אחד נגד מאה, שמור על המיליון, ...
10. חדר בריחה "התפישה הנכונה' (2019)
אליעזר שי, מיכל יעקובי, פרופ' מיכל ציון, ביה״ס לחינוך, אוניברסיטת בר-אילן, רמת גן, במסגרת סדנאות ממורה למורה בכנס מורי ביולוגיה תשעט במהלך לימודי הביולוגיה מפתחים התלמידים תפיסות שגויות. תפיסות אלו יכולות ...
11. חדר בריחה "התפישה הנכונה' (2019)
... אותה באה החידה לתקן, ומהו העיקרון הנכון אותו התלמידים צריכים להבין ולזכור. פעילות מלמדת ומהנה במיוחד. כנסים והשתלמויות>חומרים מהשתלמות הקיץ תשעט, אסטרטגיות הוראה> הוראה / הערכה חלופית; הקוד הגנטי, גורם ...
12. איך נבחר גרף? - שיר (2019)
מוריה מור דרך מקורית להזכיר לתלמידים איך בוחרים גרף אסטרטגיות הוראה>הוראה / הערכה חלופית ; החלקק המעשי >מעבדה> על ההוראה וההערכה במעבדה
13. איך נבחר גרף? - שיר (2019)
מוריה מור דרך מקורית להזכיר לתלמידים איך בוחרים גרף אסטרטגיות הוראה>הוראה / הערכה חלופית ; החלקק המעשי >מעבדה> על ההוראה וההערכה במעבדה
14. מדענים זוכי פרס נובל - מטלת ביצוע (2019)
דר' דפנה רוקר נורדן הכנת כרזה המתארת מחקר של אחד החוקרים שזכה בפרס נובל על נושאים שנלמדו בכתה י (בחירה מתוך רשימה) הוראה / הערכה חלופית, מחוון לכרזה, רשימת זוכי פרס נובל
15. מדענים זוכי פרס נובל - מטלת ביצוע (2019)
דר' דפנה רוקר נורדן הכנת כרזה המתארת מחקר של אחד החוקרים שזכה בפרס נובל על נושאים שנלמדו בכתה י' (בחירה מתוך רשימה) הוראה / הערכה חלופית, מחוון לכרזה, רשימת זוכי פרס נובל
16. .תוכניית כנס מורי הביולוגיה תשעט, כולל תקצירי הסדנאות ממורה למורה.
תוכניית כנס המורים, ובכללה תקצירי כל הסדנאות בכנס המורים מחולקים לפי המושבים:  מושב ראשון - מדע אזרחי בבית הספר ; מושב שני - למידה בדרך החקר ; מושב שלישי - כלים מתוקשבים בהוראה ; מושב רביעי - משחקים בהוראת ...
17. לקט חידונים מתוקשבים בנושאים הקשורים לגוף האדם (2019)
מתוך אתר טריוויה קידס המכיל שאלונים בנושאים רבים מגוונים ובדרגות קושי שונות 19 חידוני טריוויה מתוקשבים בנושאים של גוף האדם בדרגות קושי שונות.  אסטרטגיות הוראה>פעילויות מתוקשבות, ביולוגיה של האדם>מבחנים ...
18. לקט חידונים מתוקשבים בנושאים הקשורים לגוף האדם (2019)
מתוך אתר טריוויה קידס המכיל שאלונים בנושאים רבים מגוונים ובדרגות קושי שונות 19 חידוני טריוויה מתוקשבים בנושאים של גוף האדם בדרגות קושי שונות.  אסטרטגיות הוראה>פעילויות מתוקשבות, ביולוגיה של האדם>מבחנים ...
19. חידון טריוויה מתוקשב בנושא חיידקים (2019)
מתוך אתר טריוויה קידס המכיל שאלונים בנושאים רבים מגוונים ובדרגות קושי שונות חידון טריוויה מתוקשב בנושא חיידקים מדורג כחידון בדרגת קושי קשה.  אסטרטגיות הוראה>פעילויות מתוקשבות>חיידקים ונגיפים, מיקרואורגניזמים>מבחנים ...
20. חידון טריוויה מתוקשב בנושא חיידקים (2019)
מתוך אתר טריוויה קידס המכיל שאלונים בנושאים רבים מגוונים ובדרגות קושי שונות חידון טריוויה מתוקשב בנושא חיידקים מדורג כחידון בדרגת קושי קשה.  אסטרטגיות הוראה>פעילויות מתוקשבות>חיידקים ונגיפים, מיקרואורגניזמים>מבחנים ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • צור קשר
  • מפת אתר
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות
  • צור קשר
  • מפת אתר
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות

אתר מורי הביולוגיה משמש כפלטפורמה למורים להעלאת חומרי למידה שהם מפתחים בכיתותיהם. האתר אינו נושא בשום אחריות לתכנים אלו. מפעילי האתר שומרים את הזכות להסיר כל פריט שתתקבל עליו הודעה שהוא מפר זכויות יוצרים או כל זכות אחרת.
כל הקבצים המועלים לאתר נועדו אך ורק לשימושם האישי של מורי הביולוגיה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקבצים אלו לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי; פרסום באתר אחר (למעט אתר בית הספר בו מלמד המורה); העמדה לרשות הציבור או הפצה בדרך אחרת כלשהי של קבצים אלו או כל חלק מהם מרכז מורים ארצי במקצוע הביולוגיה. 

מרכז המורים מופעל על ידי המחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן למדע עבור משרד החינוך במסגרת מכרז מס' 22/11.2020: הקמה והפעלה של מרכזי המורים הארציים במקצועות הבאים: מדעים, טכנולוגיה ומתמטיקה.

 בניית אתרים ארטינט

 

Powerd by ERTINET
חזרה לתחילת הדף